Network Menu

Tack till alla som kom till årsmötet!

Hejsan SWEOR,
Ett stort tack till Liz Nordblad för att vi fick ha årsmötet i hennes underbara hem. Och förstås ett stort tack till Berith Lewis som bakade tre satser av mumsiga semlor!
Det var så kul att se så många på årsmötet på tisdag kväll, både nya och gamla ansikten. Vi saknade er som inte kunde komma och hoppas att ni som varit sjuka kryar på er snart!
Det känns som att årsmötet var en bra början på 2019. Nu har vi ett helt år framför oss med trevliga aktiviteter för att fira svenska högtider och uppleva svensk kultur.
Vi vill gärna höra vad ni vill se för evenemang för medlemmar under året! Det behöver inte vara något märkvärdigt: kanske är någon sugen på att starta svensk bok-klubb, gå på bio, ordna lekträffar för barn, eller träffas för en promenad och en fika på stranden? Hör av dig till oss på swea.santa.barbara(Replace this parenthesis with the @ sign)gmail.com om du har förslag på program!
Om du inte har betalat medlemsavgiften för 2019 (endast $50!) så kan du göra det via https://santabarbara.swea.org/betala-medlemskap/

Sist men inte minst: hör av dig om du vill vara med i styrelsen! Alla är välkomna – både gamla och nya medlemmar!
Mami, Sofia, Susanna, Cia och Clara

$0.00

Årsmöte med Ärtsoppa och Semlor!

Verification

Comments are closed.